Jak wybrać solidne, ergonomiczne i efektowne meble do recepcji?
WNĘTRZE I OGRÓD
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Jak wybrać solidne, ergonomiczne i efektowne meble do recepcji?

Artykuł sponsorowany

Zdaniem specjalisty z salonu mebli biurowych w Katowicach zakup mebli recepcyjnych trzeba dobrze rozważyć, gdyż są one wizytówką naszej firmy, a dodatkowo nie należą do produktów najtańszych. Idealne meble prezentują się okazale, są wygodne i odporne na intensywną eksploatację.

Meble recepcyjne jako wizytówka naszej firmy

Przygotowując się do zakupu mebli recepcyjnych musimy mieć na uwadze, że są one wizytówką naszej firmy. To między innymi od nich zależy, czy osoba odwiedzająca recepcję uzna, że jesteśmy solidnym przedsiębiorstwem i warto nawiązać z nami współpracę. Z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że słabej jakości, zniszczone meble recepcyjne sprawią, że ilość naszych potencjalnych klientów i partnerów biznesowych się zmniejszy.

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach przypomina, że recepcja jest jednym z najbardziej eksploatowanych miejsc w firmie, co sprawia, że meble do recepcji muszą być wyjątkowo odporne na zniszczenia. Zdecydowanie warto jest inwestować w meble pochodzące od najlepszych producentów, gdyż są one dokładnie przetestowane, wykonane z najwyższej klasy surowców, a dodatkowo możemy otrzymać na nie kilkuletni okres gwarancyjny (producenci są na tyle pewni wysokiej klasy swoich wyrobów, że nie obawiają się dawać na nie nawet wieloletniej gwarancji).

Warto zwrócić uwagę czy meble recepcyjne są łatwe do utrzymania w czystości. Idealnie gdyby były wykonane z materiałów o zwiększonej odporności na zabrudzenia.

Jakie meble recepcyjne warto kupić?

Wybór konkretnych mebli recepcyjnych jest uzależniony od potrzeb naszej firmy. Zazwyczaj jednak niezbędnym zakupem jest lada recepcyjna – stanowisko pracy recepcjonisty i pierwsze miejsce, do którego udają się klienci i goście. Lada recepcyjna powinna przyciągać spojrzenia i pasować do charakteru naszej działalności. Inaczej będzie wyglądała lada recepcyjna w salonie manicure, inaczej w firmie ubezpieczeniowej.

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach radzi, żeby lada recepcyjna nie była ani za niska, ani też zbyt wysoka. Wysoka lada sprawi, że osoba wchodząca do siedziby naszej firmy nie będzie mogła nawiązać kontaktu wzrokowego z recepcjonistą, co sprawi, że poczuje się niepewnie. Z kolei niska lata sprawi, że każdy gość będzie mógł obserwować stanowisko pracy recepcjonisty, co dla pracownika może być niekomfortowe.

Jeżeli siedzibę naszej firmy odwiedza wielu gości i klientów, którzy często czekają w kolejce, obowiązkowym meblem do recepcji jest ławeczka, ewentualnie większa ilość foteli. Należy kupić takie wieszaki na okrycia wierzchnie. Oczekiwanie będzie przyjemniejsze, jeżeli goście będą mieli do dyspozycji stoliki i gazetnik z branżowymi czasopismami.

W przypadku, gdy siedzibę naszej firmy często odwiedzają rodziny z dziećmi, powinniśmy zastanowić się nad zakupem mebli recepcyjnych przeznaczonych specjalnie dla najmłodszych. Może być to na przykład mały stolik z krzesełkami, na którym umieścimy zabawki i kolorowanki.

Oświetlenie do recepcji

Kupując meble do recepcji nie możemy zapominać o oświetleniu. Jest ono ważne ze względu na komfort pracowników, jak i przebywających w recepcji gości. Zdecydowanie warto jest postawić na kilka źródeł światła. Obowiązkowo potrzebujemy oświetlenia górnego. Dobrze oświetlone powinno być stanowisko pracy recepcjonisty (tu sprawdzi się na przykład dodatkowa lampka – można też kupić ladę recepcyjną z już wbudowanym oświetleniem). Dodatkowe lampy powinny znaleźć się w strefie dla gości. Dobrym wyborem do recepcji jest światło o ciepłym zabarwieniu, które sprawia, że miejsce to staje się bardziej przytulne. Ciepłe światło sprawia również, że nasze oczy nie męczą się zbyt szybko.

Zdj.główne: materiał od klienta

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*